【歌詞】Call me - Tuno桐音 feat. St.K4N3

星期四, 5月 03, 2018 0 留言 A+ a-


最近在B站聽到一首歌非常喜歡,想跟大家分享!下面是 MV 連結
【星火行動】CALL ME【Tuno桐音】
https://www.bilibili.com/video/av22326488/

也因為這首歌才知道,B站最近有個【星火行動】的活動,
下方連結是活動頁面,有興趣的朋友們不妨放手去試一試!
https://www.bilibili.com/blackboard/topic/activity-rkS-1n-nM.html


Call me - Tuno桐音 feat. St.K4N3

歌詞:
當黑夜的城市也染上蔚藍
靜謐的空氣中我回到了床上
睡著 醒來
天亮後再次出發
昨夜我在夢裡與你遨遊
於無際的原野中矗立的巴別塔
伸入雲中
在夜裡歌唱

每一次 也許迷失了自己
每一次我站在街角的陰影
戴上耳機每個深愛的旋律
都如同閃電般穿越過我的身體
在這如同荒漠的城市裡
渴望我的聲音能得到誰的回應
We gonna make it out
try my best to wake it up
Tell me where you wanna go
Tell me if you want to know

在你的心中
在你腦海中
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me if you need me

每當你身處困境
每當這旋律響起
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me if you need me baby

Things are never changing problematic
(生活似乎一成不變麻煩不斷)
Driving through my city automatic
(奔波城市中也只有座駕陪伴)
Less talking ya'll been see me working
(少說多做你們看見我一直在努力)
Switching lanes like the tides are turning
(變化路線就像潮汐改變形勢有利)
But the city's still the same, ordinary
(但城市依然不變 一如既往)
We could live how we want it, arbitrary
(每個人都應活成最自由的模樣)
Don't ever tell me stop, I just penetrate
(不要想讓我停下,我選擇突破)
You better make a move, before it's too late
(現在還不算太晚,如果你也想改變什麼)

每一次 也許迷失了自己
每一次我站在街角的陰影
戴上耳機每個深愛的旋律(Away from the sight)
都如同閃電般穿越過我的身體(looking for a shelter for the night)
在這如同荒漠的城市裡
渴望我的聲音能得到誰的回應
We gonna make it out(I can show you how)
try my best to wake it up
Tell me where you wanna go(if you call me now)
Tell me if you want to know

在你的心中
在你腦海中
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me if you need me

每當你身處困境
每當這旋律響起
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me Call me
Call me if you need me baby

If you wanna
If you wanna
Call me Call me
Call me Call me
If you wanna
If you wanna
Call me Call me
Call me Call me